Bel ons informatienummer wanneer u snel in contact wilt komen met de Oxxio klantenservice. Wij zijn een informatieservice en kunnen u aan de gewenste informatie helpen.
Contact met de Oxxio klantenservice
Wilt u graag met de Oxxio klantenservice bellen, bijvoorbeeld om over te stappen op groene stroom en gas of om een vraag te stellen over uw internetabonnement? Door direct ons informatienummer te bellen, kunnen wij u snel in contact brengen met de Oxxio helpdesk. Soms is het lastig om alle antwoorden maar online te zoeken. Iedere situatie is uniek en dus wilt u ook een persoonlijke reactie op uw vraag. Het kan lastig zijn om het juiste nummer te vinden op de Oxxio website, waardoor u veel kostbare tijd verspilt. Door contact op te nemen met de Oxxio klantenservice via onze doorschakeldienst kunt u snel al uw vragen aan het Oxxio supportteam stellen, zonder dat dit veel tijd kost.
Informatie over Oxxio
Oxxio is een Nederlands bedrijf dat sinds 2000 bestaat. Twee ondernemers zagen de mogelijkheid om dingen anders te doen in energieland: eenvoudiger en goedkoper. In 2005 wordt Oxxio overgenomen door een Brits energiebedrijf en dit is ook het moment waarop het bedrijf de naam Oxxio ontvangt (voorheen energiebedrijf.com). Na deze overname maakt het bedrijf een groeispurt door. Sinds 2019 kunt u niet alleen voor energie, maar ook voor internet, bellen en tv bij Oxxio terecht. Oxxio levert groene stroom en gas aan vele Nederlandse huishoudens tegen een voordelig tarief. Wanneer u internet, tv en bellen combineert met energie, ontvangt u combivoordeel naar keuze bij Oxxio.
Wanneer kan ik de klantenservice van Oxxio bereiken?
De openingstijden van Oxxio zijn:
- Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur
- Zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur
Telefoonnummers van Oxxio
Oxxio heeft verschillende telefoonnummers, zoals een nummer voor de energie helpdesk en een nummer voor de internet, tv en bellen helpdesk. Ook heeft Oxxio een apart storingsnummer (0800-9009). Dit nummer belt u wanneer u last hebt van een stroomstoring bij Oxxio. U kunt de klantenservice bellen wanneer u wilt overstappen naar Oxxio, wanneer u vragen hebt over groene stroom of combivoordeel wilt ontvangen.
De Oxxio klantenservice bellen
Wanneer u contact opneemt met de klantenservice van Oxxio, kunt u het beste de volgende gegevens bij de hand houden, zodat uw vragen snel en efficiënt beantwoord kunnen worden:
- Oxxio klantnummer
- Naam, postcode en huisnummer
Andere manieren om in contact te komen met Oxxio
Oxxio is niet alleen telefonisch bereikbaar, maar u kunt de klantenservice van Oxxio ook op andere manieren bereiken. Veel dingen regelt u eenvoudig online via uw Oxxio account. Ook kunt u contact opnemen via de chat op de website van Oxxio. Hier stelt u live uw vragen aan een medewerker. Oxxio maakt gebruik van een terugbelservice. U vult online uw telefoonnummer in en wanneer u graag teruggebeld wilt worden. Vervolgens neemt Oxxio contact op met u op het gewenste moment.
De verschillende manieren om met Oxxio contact op te nemen:
- Telefonisch
- Oxxio account
- Oxxio app
- Terugbelservice
- Online chat
Overstappen naar energie van Oxxio
Veel mensen stappen niet over naar een voordeligere energieleverancier, omdat ze bang zijn dat dit veel gedoe is. Met de overstapservice van Oxxio stapt u eenvoudig over naar voordelige energie. U bespaart zo maandelijks geld en overstappen is een fluitje van een cent. De overstapservice van Oxxio is gratis, u komt geen moment zonder stroom te zitten en alles wordt voor u geregeld. U meldt zich eenvoudig aan voor deze overstapservice. Na ongeveer twee dagen ontvangt u uw Oxxio-contract, wat u ondertekent. Vervolgens geeft u uw meterstanden door en Oxxio zegt uw oude energiecontract op. Wilt u meer weten over de overstapservice of deze telefonisch aanvragen? Dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Oxxio.
Internet, tv en bellen van Oxxio
Van oorsprong is Oxxio een energieleverancier, maar sinds 2019 kunt u ook bij Oxxio terecht voor internet, tv en bellen. Bij Oxxio krijgt u een snelle en stabiele verbinding via het kwaliteitsnetwerk van KPN, u krijgt de zender ESPN gratis en u kunt combivoordeel ontvangen wanneer u ook energie van Oxxio hebt. U berekent eenvoudig uw maandelijkse kosten met de online rekentool. Oxxio heeft verschillende pakketten. Zo kunt u kiezen voor alleen internet, voor internet en tv, en voor internet, tv en bellen. U kiest altijd een pakket dat aansluit bij uw wensen en u betaalt dus ook nooit voor een service waar u geen gebruik van wilt maken. Bij Oxxio stapt u zorgeloos over en hebt u 14 dagen bedenktijd. U kunt contact opnemen met de Oxxio klantenservice voor al uw vragen over de abonnementen of wanneer u uw nieuwe abonnement telefonisch af wilt sluiten.
Oxxio combivoordeel
Bij Oxxio kunt u combivoordeel ontvangen wanneer u internet, tv en bellen combineert met energie van Oxxio. Zo kunt u maandelijks geld besparen of krijgt u een leuk extraatje zonder extra kosten. Een eerste optie is dat u maandelijks €2,50 korting ontvangt. Dit lijkt misschien een klein bedrag, maar op jaarbasis bespaart u toch tientallen euro’s. U kunt ook kiezen voor een leuk extraatje zoals het gratis Opnemen Pakket of het gratis Plus Pakket. Hebt u vragen over de inhoud van deze pakketten of over het combivoordeel? U kunt contact opnemen met de Oxxio klantenservice om antwoord te krijgen op al uw vragen.
De Oxxio app
Wanneer u klant bent bij Oxxio, kunt u alles eenvoudig regelen via de Oxxio App. Via deze app hebt u inzicht in uw energieverbruik, maandbedrag en betalingen. U geeft gemakkelijk meterstanden en wijzigingen door. De app maakt gebruik van een chatbot die u 24 uur per dag antwoord op uw vragen geeft. De app is ook handig wanneer u internet, tv en bellen van Oxxio heeft. U vindt namelijk uw contract en nota’s in de applicatie. U kunt de app gebruiken om een jaarcheck te doen, zodat u onaangename verrassingen in uw jaarnota voorkomt. Komt u er niet helemaal uit? Of hebt u behoefte aan persoonlijk contact in plaats van een chatbot? Bel dan de Oxxio klantenservice om al uw vragen aan een medewerker te stellen.